Przejdź do głównej zawartości

Kolorowa Zabawa blogowa - Tęczowy foto-tydzień

Co tu robić jak za oknem jest jak jest...  bawić się! Więc się bawmy!


Zapraszam więc do zabawy blogowej:

Tęczowy foto-tydzień





Każdego dnia na blogu umieszczamy zdjęcie w innej kolorystyce - zdjęcie naszego dziecka oczywiście. Tytuł posta to dzień tygodnia i kolor - lista kolorków na dole :)
Tematyka foto - dowolona -  jak będzie dzień czerwony, to można umieścić księżniczkę na czerwonym dywanie, albo naszego synka w towarzystwie zaprzyjaźnionych strażaków, a jak będzie zielony, to rodzinny piknik na zielonej łące, a może zieloną żabę wypatrzoną nad stawem i z uśmiechem na twarzy prezycyjnie oznaczoną palcem wskazującym przez naszego szkraba;).

Myślę, że kreatywne mamy kochające fotografować będą miały duże pole do popisu - dlatego konkurs ogłaszam już dzisiaj, ale zaczynać się będzie dopiero w przyszłym tygodniu.

A teraz krótko o zasadach, a w zasadzie ich braku - bo jedyna zasada to dobra zabawa!


1. Każdego dnia na swoim blogu umieszczamy jednego posta ze zdjęciem w roli głównej w kolorze przypisanym do danego dnia - o tym poniżej. Oczywiście oprócz zdjęcia - forma posta dowolna - może być podpis, historyjka, wierszyk - co tam komu w duszy gra:)

2. Zabawa trwać będzie tylko tydzień, ale za to jaki to będzie tydzień !
Posty można tworzyć na bieżąco, ale jak ktoś będzie chciał dołączyć w czasie trwania - jak najbardziej powinien to zrobić:)
Fajnie by było gdyby posty zmieszczać wg ustalonej chronologii - i to chyba jedyna zasada, której należy się trzymać:)

3. Udział w zabawie może wziąć każdy - miło mi będzie jak dodacie mojego bloga do obserwowanych, albo polubicie mój funpage na FB - ale nie jest to warunek konieczny - Wam dzięki temu na pewno łatwiej będzie podglądać przebieg zabawy;)

4. Możecie też na swoim blogu umieścić plakat o zabawie - ten powyżej - można ściągnąć i wkleić w dowolnej formie na swoim blogu - miło mi będzie jak dołączy jak najwięcej osób - więc jeśli podoba Wam się pomysł - mówicie wszędzie i wszystkim!

5. Na moim blogu powstaje lista blogów biorących udział w tej zabawie - wystarczy, że wyrazisz swoją chęć w komentarzu do tego posta - podając adres bloga - ale zrobi się kolorowo! 

6. Każdego dnia będzie aktualizacja - sami zobaczycie jak fajnie to wygląda jak tego samego dnia na dziesiątkach, a może i setkach blogów pojawia się podobne zdjęcie:)

7. Na koniec spośród wszystkich biorących udział blogów, które zostaną zgłoszone poprzez komentarz pod tym postem (patrz pkt5) moje bezstronne dzieci wybiorą najbardziej zaangażowaną i kreatywną mamę i otrzyma ona niespodziankę ze sklepu internetowego Mama od rana - jedno mogę zdradzić - będzie to kreatywnie edukacyjny upominek z drewna;)

znajdź na Facebooku!




Kolorowe zdjęcia zadeklarowanych uczestników zabawy będę też zamieszczać na swoim Facebooku - więc koniecznie tam zaglądajcie;)

Oczywiście, tak w kwestii formalnej;) - zgłaszając swój udział w zabawie wyrażasz swoją zgodę na udostępnienie swojego zdjęcia na tym blogu i na FB

a teraz kolorki:

PONIEDZIAŁEK 1 lipca: czerwony
WTOREK 2 lipca: pomarańczowy
ŚRODA 3 lipca: żółty
CZWARTEK 4 lipca: zielony
PIĄTEK 5 lipca: błękitny
SOBOTA 6 lipca: ciemnoniebieski (granatowy)
NIEDZIELA 7 lipca: fioletowy

i bonus dla kochających róż:

Poniedziałek 8 lipca - RÓŻOWY

Zapraszam i zapraszajcie !


Dodam tylko, że jeśli bierzecie oficjalnie udział poprzez zgłoszenie, czyli komentarz pod postem dobrze będzie dodać bloga do obserwowanych, czy też polubić na facebooku, bo to będzie jedyny kontakt i podgląd na zabawę;)

Wpisujcie też proszę w komentarzu adres bloga - tylko takie blogi ukazują się w zestawieniu biorących udział na górze w pasku po prawej stronie, a ich zdjęcia będą widoczne na fb w albumach kolorowych zdjęć - ale będzie tęczowo!!!

Komentarze

  1. Super biorę udział :) świetny pomysł :) pozdrawiam
    www.nelusiovo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę - w takim razie jest na s już dwie:)

      Usuń
  2. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    http://780626124.blogerki.pl/
    http://mama-trojki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zapraszam i już umiesczam na liście:)

      Usuń
  3. ja też chętna :)
    http://dwaszczesciaimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. My również bierzemy udział:))) Ojojoj już mi się kłębią pomysły w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze dam znać... 5.07 akurat Mama broni tytułu magistra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpowiem,że posty można dodać wcześniej i tylko zmienić datę publikacji - na dany dzień tygodnia - o zabawę chodzi - jak pisałam - nie ma reguł oprócz tej jedynej: fajnie się bawimy!

      Usuń
  6. O wkoncu jakis "inniejszy" konkurs!
    Biore udzial! Nie dla nagrody a dla zabawy!!!!!
    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie o to chodzi! - rozumiem, że ten adres bloga dodac do listy? http://piccolograndeamoree.blogspot.com
      pozdrawiam równie gorąco:)

      Usuń
    2. Tak :)
      Juz zaczynam sie zastanawiac na czerwonym podniedzialkiem! ;-)
      Ps. Mozna umieszczac dzieci innych? Oczywiscie za pozwoleniem ich rodzicow? ;-)

      Usuń
    3. sposób preznetacji zdjęć zależy tylko od autora :) Sama jestem ciekawa, jakież to kolorowe pomysły mogą przyjść do głowy;)

      Usuń
  7. spróbujemy... i my ...dziubatka trzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie dodaję do listy: http://dziubale.blogspot.com/

      Usuń
  8. o i u nas też będzie kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projektczlowiek.blogspot.com oczywiście, gapa straszna ze mnie
      :)

      Usuń
    2. To teraz czekam już tylko na kolorowe fotki:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. świetny, tęczowy pomysł! <3
    lubimy bardzooo :)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł:) Chętnie się zapisuję:D
    http://lenka-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisane :) - Bawimy się od dziś - na czerwono:)

      Usuń
  11. trafiłam tutaj przez przypadek ale musze przyznać e to świetny pomysł z tym teczowym konkursem nie moge sie nie dołączyc wiec...
    dołączam to mój blog:http://aneczkowzacisze.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodane- zapraszam do wspólnej zabawy!

      Usuń
    2. dziekuje bardzo, właśnie zamieściłam post z kolorkiem czerwonym zapraszam;) mam nadzieje że właśnie o coś takiego chodziło;);)

      Usuń
    3. dokładnie o to:) pozdrawiam i dzięki z przyłączenie do zabawy! - już zauktualizowałam czerwonego posta:)

      Usuń
  12. Możemy się przyłączyć? :-)
    bajdocja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ozcywiście - już dodałam - dzięki za odwiedzenie mojego bloga - dowiedziałam się, że nie tylko ja miewam koorowe pomysły - niesamowite:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. zachęciła mnie do zabawy mama Lenki i Nikiego :)
    http://male-tete-a-tete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu i zpraszam do współnej zabawy!

      Usuń
  14. Z miłą chęcią i my dołączymy do zabawy. Tak się złożyło, że jakiś czas temu na ten tydzień zaplanowałam KREATYWNY PROJEKT TĘCZA, każdego dnia na blogu pojawiają się pomysły do zrealizowania z dziećmi w danym kolorze tęczy. Grzechem byłoby więc naszych dwóch zabaw nie połączyć.
    Zdjęcia dotyczące foto zabawy umieszczać będę na końcu każdego posta dotyczącego naszych działań :). Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze dla "spóźnialskiej" się miejsce znajdzie:) Pozdrawiam Aga z kreatywnik.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo i oczywiście zapraszam :) Już dopisuję do "listy" i chętnie pokażę Wasze kolorowe pomysły- bo są naprawdę niezwykłe!

      Usuń
  15. nie wiem czy zgodnie z zasadami ale kolorowy post jest...

    OdpowiedzUsuń
  16. no to i my się pobawimy, choć dziś już błękitny piątek ;)
    pozdrawiamy i dziękujemy za zaproszenie
    http://odczuciaiuczucia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen