Przejdź do głównej zawartości

Rymowanie na zawołanie - czyli bloga przekształcanie:)))


Zawsze tak miałam, że łatwo rymowałam. 
Niby nic takiego, choć niektórzy myślą, że to coś wyjątkowego:D
W zasadzie jak pomyślę sobie, 
to klecenie rymów najlepiej w życiu robię:)


Idealne odzwierciedlenie człeka rymującego widziane oczami dziecka małego:))))  



Chcesz poczytać więcej dlaczego rymując bawię się wspaniale 




Wiem, że rymowanie, to jeszcze nie wierszy pisanie, lecz rymy dziś wszędzie bywają - w reklamach uwagę naszą zwracają, w serialach nasi bohaterowie rymują i za serce nas ujmują;)




Więc  i ja wymyśliłam sobie, 
że rymami świat ozdobię:)



A odkąd pamiętam rymowanki tworzę i choć czasem pasuje tylko komentarz "o mój boże", wiem, że radość sprawiają i na twarzach uśmiechy, czasem jest w nich nauka,  niekiedy pociechy :)


Bajki dla dzieci rymem pisane, lepiej są przez nie zapamiętane, a jak chcesz pamiętać trudne zadanie z pomocą też przyjdzie Ci rymowanie:)



Jeden umie tańczyć pięknie,
drugi śpiewa tak, że serce mięknie 
- każdy jakiś talent ma, 
choć czasem skrzętnie go ukrywa. 



Mym talentem, nie jest rymowanie,tylko do rymu gadanie, a za pomocą gadania takiego można przekazać coś wyjątkowego



i nic, że czasem rytmu i składu brakuje -
łatwiej w ucho wpada jak się coś rymuje,
a ja bardzo bym chciała,
by moja gadanina do ucha Wam wpadała,



a gadać choć czasem będę od rzeczy, to będzie to zawsze to, co nas męczy, to co nam leży na wątrobie i to co głęboko nosimy w sobie...




...no cóż - pozostaje mi Was grzecznie prosić,
by na blogu moim jak najczęściej gościć

Choć ja z mojej strony Wam nie gwarantuję,

że każdego posta rymem zapisuję,

lecz na pewno wierszyków dużo tu znajdziecie

miło będzie mi niezmiernie, jak je innym opowiecie:)





Komentarze

  1. Nigdy nie popełniłam wiersza z rymami. To nie moja bajka. Tym bardziej chylę czoła ... i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żebym namawiała- ale powiem tak- na pewno klecenie rymów wprowadza w pozytywny nastrój- i naprawdę nie jest trudne:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rymowanie wychodzi Ci świetnie i fajnie czyta się to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rymowanie to moja pięta Achillesowa, dlatego z przyjemnością i podziwem czytam Twoje rymowanki. Bravo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rymowanki cudne, bardzo przyjemnie się Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen