Przejdź do głównej zawartości

Liczy się każdy z nas - pomagamy Szymonowi Piętko




Dzisiejszy post powstał z potrzeby serca, bo serca dużego tu potrzeba - Naszego serca!

Szymon - bo to dzisiejszy bohater - niedawno skończył 2 latka, a już musi walczyć o siebie zmagając sie z chorobą jaką jest rak siatkówczak.  





Więcej o Szymonie dowiecie się na jego stronie:





Nie znam osobiście małego Szymona, ale sama mam córkę w podobnym wieku i jak tylko usłyszałam, że można pomóc - to postanowiłam, że zrobię wszystko, co w mojej mocy!





Pomórzmy mu w tej walce - liczy się każda forma wsparcia!





Z pomocą spieszy mu przedszkole, do którego uczęszczał przed diagnozą
 i właśnie dla niego
 już 8 sierpnia w Bydgoszczy organizowany jest festyn  




Jeśli jesteś mamą z okolicy

- udostępnij plakat festynu, 
poinformuj każdego kogo znasz, 
...bo liczy się każdy z nas...

a tutaj wydarzenie na facebooku - zapraszam i Wy również zapraszajcie:)

https://www.facebook.com/events/484881284923456/


Organziatorzy szukają również sponsorów nagród w oraganizowanych konkursach - liczy się każdy drobiazg - dla Szymona organizowane są też aukcje charytatywne, więc na pewno przyda się każde wsparcie !







Komentarze

  1. udostępniłam wydarzenie na facebooku. niestety mieszkam za daleko ale może komuś się uda tam pojechać :** trzymam za Szymonka kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sprawa, wklejam plakat na blogu i zapraszam na aukcje dla Szymka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak dałam do siebie i zapraszamy do nas razem z Magdą organizujemy licytacje dla Szymka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję - myślę, że jak Szymek wróci - to się bardzo ucieszy z takiego wsparcia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen