Przejdź do głównej zawartości

The winner of Kolorowa Zabawa Blogowa is...

Cały zeszły tydzień minął na moim blogu pod znakiem Tęczy:) - jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim blogowym mamom, które przyłączyły się do mojej zabawy:)



Tak jak obiecałam - został wybrany najbardziej kolorowy blog!
Wraz ze wsparciem w postaci mojego dziecięcego Jury
- dokonaliśmy tego trudnego wyboru
- rozdając kolorowe klocki, za kolorowe zdjęcia;)




 - a dodatkowo - uwieczniliśmy to ku potomności :D

oto relacja z moich Pierwszych Wyborów Kreatywnych:)





oprócz kolorowych rozdzielników punktowych, 
które co rusz zmieniały autora bloga za sprawą niecierpliwej Viki 
- nikt i nic nie ucierpiało podczas kręcenia filmu:) - 
niestety coś też się zadziało z głosem już po montażu - może za długi...:) 


ale koniecznie trzeba obejrzeć, by poznać 
Najbardziej Tęczowy Blog tego lata:)

Gratulujemy zwycięzcy 



i czekam na  kontakt z wygranym 
w celu podania adresu do wysyłki 

drewnianej niespodzianki od:




a ja już teraz zapraszam na kolejną zabawę 
- szczegóły - wkrótce na blogu!!!


Pozdrawiam wszystkich seredcznie:)



Komentarze

  1. Gratulacje! Przeslodkie obrady Jury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam! I buzię rozdziawiłam!
    Super, super!
    Och, jak się cieszę :-)

    Pozdrawiam zielono, fioletowo i w pozostałych kolorach tęczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wszystkim (i organizatorkom i uczestniczkom) jeszcze raz
      dziękuję za wspólną wspaniałą zabawę! :-)

      Usuń
  3. :) - a ja tylko dodam, że bardzo żałuję, że nie otrzymałam zgody na resztę nagrania obrad Jury - byłam pod wrażeniem spostrzgawczych komentarzy mojego starszego syna - a jak analizował każdy szczegół zdjęcia - muszę pochwalić, że do oceny podszedł naprawdę profesjonalnie:) Przyznam, że długo zastanawiał się, które zdjęcie wybrać - rozbawił mnie jak analizował po ilości koloru na zdjęciach, co autor miał na myśli, czy po prostu pomysłu na zdjęcie :) Gratuluję wszystkim, bo każdy na swój sposób wygrywa:) Pozdrawiam i dobrejnocki życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. my też gratulujemy zwycięzcy ale przede wszystkim dziekujemy za świetną zabawę ;) pozdrawiamy ;) Mama Ania i synek Bartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewnianą nagrodę otrzymałyśmy.
    Dziękujemy bardzo :-)
    Pozdrawiamy :-)
    Buba z córką

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen