Przejdź do głównej zawartości

Biznes-Mamy z Bydgoszczy

W Bydgoszczy rodzi się kolejne dziecko:)



I nie chodzi tu o kolejnego obywatela tego niezwykłego miasta, ale pomysł bydgoskich mam, które postanowiły podziałać wspólnie i stworzyć coś wyjątkowego, coś czego ciągle brakuje w naszym mieście - miejsca, gdzie można przyjść i na neutralnym gruncie porozmawić o sobie, o swoich pomysłach, marzeniach, potrzebach i oczekiwaniach...







W miniony wtorek odbyło się kolejne spotkanie bydgoskich mam, na które poszłam z wielkim entuzjazmem.

Wszystko to w ramach raczkującego Klubu Przedsiębiorczych Mam  - Biznes-Mamy, jaki powstaje w Bydgoszczy pod skrzydłami Urzędu Miasta.

Mamy pomysły, mamy marzenia, mamy też doświadczenie w tworzeniu ciekawych projektów, a co niezwykłe - mamy ochotę podzielić się tą wiedzą z innymi mamami, które ciągle szukają swojego miejsca w życiu.

Jedno nas łączy - chcemy być nietuzinkowe i po prostu - robić to, co lubimy.



Marzeniem jest, by nasza pasja, stała się naszą pracą, bo nieukrywajmy - mamie z małym dzieckiem trudno jest wrócić na rynek pracy.

Na wtorkowym spotkaniu, można było bardzo dużo dowiedzieć się o biznesie w sieci - o swojej pracy zrodzonej z pasji opowiadała  Justyna Szulczewska - właścicielka firmy Mamamedia i bydgoskiego portalu dla mam

www.mamywsieci.pl



Podzieliła się z nami swoim doświadczeniem, co niewątpliwie jest bardzo ważne dla początkujących Biznes-Mam, które szukają wsparcia w realizacji swoich pomysłów, a nie zawsze wiedzą, gdzie go szukać.



Teraz już wiecie - spotkania oraganizowane przez Urząd Miasta są właśnie dla mam, które mają pomysł na siebie, albo dopiero szukają inspiracji.

 Dla mnie niezwykłe jest to, że można przyjść z własną pociechą - bo zawsze jest animatorka, która w czasie spotkania zajmuje się naszymi dziećmi:)



Mam nadzieję, że takich spotkań będzie więcej i jak ktoś jeszcze o nich nie słyszał, to koniecznie zaglądajcie na www.bydgoszcz.pl - bo właśnie tam znajdziecie informacje na temat tego przedsięwzięcia.



Informacje znajdziecie też na portalu Justyny - w kalendarzu, do którego z chęcią doda, każde wydarzenie dla mam i dzieci z naszej okolicy:)





A na koniec wspomnę tylko, że z inicjatywy mam, które poznały się na tych spotkaniach, rusza ciekawy projekt, o którym już niebawem więcej usłyszycie:)

Zaparaszam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen