Przejdź do głównej zawartości

Dla Szymona Piętko


Wczoraj dostałam informację na mejla, że kwota potrzebna na 3 chemię dla Szymona została uzbierana - teraz tylko trzymam kciuki, by udało mu się pokonać chorobę!

foto od rodziców: www.szymonpietka.pl





Na moim blogu trwała licytacja Poradnika Fitness, która osiągnęła kwotę 20zł - mam nadzieję, że choć symboliczna, to też trafi do Szymona:)

Dziękuję MaLady i Czarnej-Kocurce, które brały udział w licytacji !

Dziękuję też wszystkim, którzy wsparli moją mini-zbiórkę na Się Pomaga!

Przy okazji wpisu - wspomnę też o Festynie, który odbył się w Bydgoszczy właśnie dla Szymona Piętko.

Miałam okazję dołożyć swoją małą cegiełkę w zbudowaniu tego wydarzenia, ale najbardziej podziwiam pewną mamę, która z własnej inicjatywy wzięła się za organizację, a efekt chyba przebił wszystkich oczekiwania



Podczas dwugodzinnej zabawy - uzbierano ponad 4 tysiące złotych!!!


Niestety nie dysponuję własnymi zdjęciami, ale wklejam kilka, które udostępniła mi główna oraganizatorka festynu - p. Anna Krajewska - wiem, wiem powtarzam się, ale to naprawdę Super Mama:)





Ja jestem bardzo szczęśliwa, że są jeszcze ludzie, którzy chcą bezinteresowanie pomagać i w tym krótkim poście podziękuję tylko wszystkim, którzy zareagowali na moją prośbę o wsparcie i tego wsparcia udzielili, bo dzięki Wam, festyn mógł się odbyć i przy okazji fajnej zabawy zrobilismy coś naprawdę dobrego. Nie chcę nikogo wymieniać, bo nie byłam organizatorem, a tylko malutką pomocniczką - więc mogłabym kogoś pominąć, a poza tym niektórzy chcieli być anonimowi - tak więc przede wszytskim anonimowo podziękuję za kartony gadżetów, które mogliśmy przeznaczyć na fanty - kto zna, ten wie - i niech tak zostanie;)


Zabawa była przednia i jeśli kogoś nie było, bo mu sie nie chciało -  niech żałuje;)






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen