Przejdź do głównej zawartości

Rowerowo czyli nasza przygoda z rowerkiem Smoby First Bike




Wczoraj było gimnastycznie -
dzisiaj równie sympatycznie:)
Przy okazji sportowo,
a dokładniej rowerowo

Smoby First BIke- pierwszy i ulubiony rowerek mojej córki :)




Robiąc kolaż nasze foto-archiwum przejrzałam i wszystkie zdjęcia z rowerkiem odkopałam:)
Poniżej więc, pierwsza wyprawa  rowerowa - jak widać Viki pod każdym względem gotowa:)


Smoby First Bike - nasz pierwszy rowerek z prawdziwego zdarzenia :)
25 lipca 2012 rok - pierwszy rowerek z pedałami na właściwym miejscu:)


...a potem z górki już tylko było - i tak właśnie roku temu się nim jeździło:




To również są zdjęcia z lata poprzedniego - i tajemnica niezwykłości rowerka tego:) 

Nauka jeżdżenia na rowerze Smoby First Bike - pierwszy rowerek dla dziecka
Viki pierwsze udane jazdy na tym rowerze zaliczyła w wieku  19 miesięcy, a więc naprawdę szybko jak na rowerek :)
Myślę, że dużą rolę odgrywa tu specjalny mechanizm ułatwiający pedałowanie - a przede wszystkim - pedały na właściwym miejscu, czyli pod nogami - banalne prawda?
Tylko dlaczego tak mało "pierwszych rowerków" skonstruowanych jest w ten prosty sposób...?




Potem przyszła zima, ale kto bez jeżdżenia na rowerze tak długo wytrzyma?...:)

Pierwszy rowerek dla dziecka - Smoby First Bike w wydaniu świątecznym
Moto-mikołajka 2012 :)


Na szczęście jak tylko się ciepło znowu zrobiło na spacerki rowerkiem znowu się jeździło :)

Rajd rowerowy w Myślęcinku maj 2013 i najmłodsza uczestniczka na Smoby First BIke
W tym roku jak pamiętacie bardzo długo leżał śnieg i tak naprawdę pierwsza  długodystansowa wycieczka rowerowa miała miejsce w długi majowy weekend...


więcej zdjęć mam zaklętych w aparacie, lecz ich tak szybko nie pooglądacie:(





W każdym razie rowerek jest jedyny w swoim rodzaju
 - bo jak już pisałam - dziecko od początku może używać pedałów.

Znajdują się tuż pod nogami i sięgnie do nich już szkrab mały,
a mechanizm ułatwiający pedałowanie to dodatek doskonały!

Jest świetnie wyprofilowany 
- idealnie dla każdego kawalera i małej damy
oczywiście jest regulacja wysokości kierownicy i siodełka 
- ten rowerek to prawdziwa perełka;)  

Posiada aż dwie blokady układu jezdnego 
- możesz zblokować pedały i kierownicę do tego,
a jak na spacerku dziecku znudzi się pedałowanie, 
to wygodna rączka ułatwi nam pchanie:)

Rączka w dodatku ma regulację wysokości, 
tak by każdy rodzic mógł dostosować do swojej wielkości

Koła są w gumowy pasek wyposażone dodatkowo, 
by na każdej nawierzchni rowerek sunął wyborowo:)

Nasz jest akurat w kolorze różowym, 
ale jest też w niebieskim, albo czerwonym



Więc jak nadal szukacie rowerka dla dziecka swego 
- mam nadzieję, że pomogłam Wam dokonać wyboru dobrego:)))

Rowerek idealny na prezent Smoby First BIke - jako pierwszy rowerek dla dziecka










Komentarze

  1. ju dawno podziwiałam was na tym rowerku!!!!! jest bombowy...my mamy ten z pedalam w kole brrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z pedałami w kole to prawdziwa udręka dla rodziców - prawda? - zazwyczaj trzeba pchać:)))

      Usuń
  2. Tez mam rowerek tej firmy, ale pedały - tradycyjnie - przy przednim kole.
    Ps. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - zajrzałam oczywiście i podziękowałam bezpośrednio na blogu:)

      Usuń
  3. Świetny ten rowerek... Szkoda, że jak Córcia była mniejsza to nie wiedziałam o nim :(

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy biegówkę, ale po Twojej recenzji widzę, że taki typ rowerka tez się świetnie sprawdza u małych dzieci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też króluje teraz biegówka - ale trudno było znaleźć taką niską, by mogła już biegać w wieku 1,5 roku - choć już wiem , że i takie są- może kiedyś też o tym będzie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. świetny rowerek, mamy taki sam i nasza córeczka go uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Prosta prawda o uprawianiu sexu

Co myślicie o seksie dla samego seksu? Mnie po kolejnej monotematycznej rozmowie z potencjalnym partnerem😉 wzięło na przemyślenia i zwyczajnie mnie olśniło😇: Zdałam sobie sprawę, że świadomi ludzie wiedzą i czują, że taki sex to tylko wkładnie siebie nawzajem jako obiektów seksualnych do swoich zbiorów doznań. Tymczasem zapomnieliśmy, że sex to jest dopełnienie. Dopełnienie czegoś, co tworzy dwoje świadomych siebie ludzi. Jeśli coś się tworzy, to po to, by powstało dzieło.  Sex tylko dla sexu nie ma nic wspólnego z tworzeniem. To tylko skorzystanie z tego, co druga osoba wypielęgnowała w sobie przez lata ziemieskiego życia, a od korzystania jest tylko subtelna granica, która oddziela od poczucia wykorzystania. Czasem zadajemy sobie pytanie - co lubimy w sexie? I wówczas każdy wymienia, które doznania sprawiają nam przyjemność. Ja właśnie uświadomiłam sobie, że lubię po prostu  tworzyć nowe doznania, poczucie spełnienia i dzięki temu zadowolen