Przejdź do głównej zawartości

Na co czekasz?

Nickelback - What Are You Waiting For? 


Uwielbiam tę piosenkę. Pierwszy raz usłyszałam ją chyba dokładnie 2 lata temu. 
Pamiętam jak dziś, jak oszalałam na punkcie słuchania Rock Radia. 

Co ja tam wtedy słyszałam;)


Pamiętam, jak zblokował się player radia i zamiast playlisty pojawiły się napisy 
- tytuły tej piosenki, jeden pod drugim

WHAT ARE YOU WAITING FOR....

Oczywiście w radiu leciała ta niesamowita piosenka...
Poczułam się jak w jakimś filmie - oto właśnie na ekranie mojego komputera 

ktoś pyta - na co czekasz?


a ja? 

nadal czekam nie wiadomo na co...









Na co czekasz?
Czy czekasz na uderzenie pioruna?
Czy czekasz na idealną noc?
Czy czekasz na właściwy moment?
Na co czekasz?
Nie chcesz wiedzieć jak pokonać strach?
Nie chcesz wziąć życia w swoje ręce?
Nie czekaj ani minuty więcej,
Na co czekasz?
Na co czekasz?
Musisz sięgnąć samego szczytu
Uwierzyć w każde swoje marzenie
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz że musisz dać z siebie wszystko
I nie bój się porażki,
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi

Na co, na co czekasz?

Czekasz na dobry powód?
Czekasz na jakiś znak?

Kiedy czekasz, tracisz swój czas

Na co czekasz?

Nie chcesz rozwinąć skrzydeł i polecieć?
Nie chcesz żyć własnym życiem?
Nie chcesz pokochać zanim odejdziesz?

Na co czekasz?
Na co czekasz?

Musisz sięgnąć samego szczytu
Uwierzyć w każde swoje marzenie
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi,

Na co, na co czekasz?

Wiesz że musisz dać z siebie wszystko
I nie bój się porażki,
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi

Na co, na co czekasz?

Powiedz mi na co czekasz?

Pokaż mi na czego chcesz?

Na co swój czas oszczędzasz?

Na co tak naprawdę czekasz?

Powiedz mi na co czekasz?

Pokaż mi na czego chcesz?

Na co swój czas oszczędzasz?

Na co tak naprawdę czekasz?

Wszyscy popełniamy błędy
ale każdy musi dokonać wyboru
Każdy potrzebuje wiary w siebie

Gdzie masz swoją?

Na co czekasz?

Musisz sięgnąć samego szczytu
Uwierzyć w każde swoje marzenie
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz że musisz dać z siebie wszystko
I nie bój się porażki,
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi
Na co, na co czekasz?
Musisz sięgnąć samego szczytu
Uwierzyć w każde swoje marzenie
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz że musisz dać z siebie wszystko
I nie bój się kolejnej porażki,
Żyjesz tylko jeden raz, więc powiedz mi
Na co, na co czekasz?
Na co, na co Ty czekasz? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu