Przejdź do głównej zawartości

Klucze do prawdy

głowa
pusta
nic
do
powiedzenia
choć
zdarzenia
jak
w
kalejdoskopie
się
zmieniają


zawsze mamy do pogadania






myśli pełno
lecz nie Twoje
skąd wiem
bo pytam

Jaka myśl będzie następna?
wtedy wszystko znika

nie ma myśli
nie ma wrażeń
nie ma odczuć
nie ma marzeń

bo to wszystko było nie Twoje
zrób porządek w swojej głowie

wyszyść
skasuj
zresetuj

oczyść z emocji nadmiaru

zarchiwizuj analizy
nie ma w tym żadnych czarów

oddechem oczyść ciało
woda niech resztki wypłucze



to są do prawdy klucze

zamknij oczy
otwórz oko




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Intencje są najważniejsze.

Dziś rano moja córka obudziła mnie słowem intencja. Potem kilka razy usłyszałam to słowo.