Przejdź do głównej zawartości

Pracownia Sowilo - warsztaty, terapie, zabawy

 - już wkrótce!


Sam pomysł na miejsce spotkań powstał...ojoj...chyba z 15 lat temu:)
Wówczas nazwałam to


Red Violet - bo czerwony, mój ulubiony:)


Potem był biznes-plan na Klub Mam do pogadania, który w ostateczności zaistniał jako ten oto blog w blogosferze...




...aż w końcu zdecydowałam się na pierwszy krok we własny biznes

i powstała firma Mama od Rana.




Niestety
udało mi się
na nią otrzymać dotację i wszystkie plany zaaranżowałam pod potrzeby tejże dotacji, znacznie ograniczając sobie możliwości tworzenia, ale nic nie dzieje się przypadkiem,
bo potem nastąpił szereg zbiegów okoliczności

i tak oto
powstaje

Pracownia - kameralna przestrzeń otwarta dla każdego.



Moja Viki powiedziała - warsztaty i zabawy, a ja dodam
w nowym wymiarze życia:)


Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam na Dworcową 37 -


na razie trwa "adaptacja" - lecz każdy mile widziany na wszystkich etapach kreowania marzenia
o jedynym takim miejscu spotkań;)

Cóż będzie się tam działo?


Przede wszystkim jest to miejsce tworzone do spotkań 
ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż życia 3D:)

inny wymiar życia


Będzie tam kilka półek z książkami do kupienia i miejsc nie tyle do siedzenia, ile do poczytania:)

Księgarnia i czytelnia energetyzująca


Już wkrótce

bogata oferta książek

energetyzujących na każdej płaszczyźnie życia!




Oczywiście zgodnie z tym co napisałam na początku
przygotowuję dla Was bogatą ofertę warsztatów
od terapeutycznych, poprzez motywujące
na psychotronicznych skończywszy.



Jeśli wolicie bardziej kameralne rozmowy
już dziś zapraszam na sesje indywidualne

Doradztwo życiowe, czyli terapia słowem, to moja kolejna propozycja na znalezienie
 kluczy do prawdy o życiu w szczęściu.



Chcesz wiedzieć więcej zadzwoń już teraz:606369340




A całość dopełni rękodzieło, tak by nasze życie było harmonijne na każdej płaszczyźnie.
Zapraszam do współpracy wszystkich, którzy tworzą niesamowite rzeczy - 

wiem doskonale, jak pozytywny wpływ na życie może mieć otoczenie, czyli przedmioty z jakimi obcujemy na co dzien,

dlatego w mojej  Pracowni  będzie można kupić dobra wytwarzane przez innych.



Zapraszam serdecznie już dziś

Pracownia 
Dworcowa 37, Bydgoszcz.

Oficjalnie- wielkie otwarcie
już wkrótce!

Komentarze

  1. Gratuluję i trzymam kciuki za nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takimi warsztatami, chciałabym mieć okazję kiedyś w nich uczestniczyć. Bardzo lubię czytać wpisy na twoim blogu, zawsze mogę dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy! Powodzenia w dalszej pracy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu