Przejdź do głównej zawartości

Podwójne Wyróżnienie - Liebster Blog


  1. W dniu publikacji tegoż posta otrzymałam miłe wyróżnienie blogowe- jednocześnie od dwóch wspaniałych mam:) 


Wyróżnienie Liebster Blog Award  jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”.  Celowo przyznawane jest "mniejszym" blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna - tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności.  Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżniena, a następnie również wyróżnia
11 blogów informując o tym w podziękowaniu za  wyróżnienie  i  jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga , z którego otrzymało się wyróżnienie.
Taki może troszkę łańcuszek - ale dzięki temu mamy sznasę poznać inne ciekawe blogi, o których nie wszyscy jeszcze słyszeli, a być może usłyszeć- a na pewno poczytać - WARTO :)



Ja swoje wyróżnienie otrzymałam od:


która chciałabym poznać moje odpowiedzi na następujące pytania:

  1. ulubiona potrawa to..?  - własnoręcznie zrobiona:)
  2. serce czy rozum? - myślę sercem;)
  3. kupujesz w sklepach online czy  stacjonarnych? -  coraz częściej online
  4. ulubiona piosenka to - aktualnie: 

    Blurred Lines - Robin Thicke -  ft. T.I., Pharrell

  5. szpilki czy trampki? - kiedyś szpilki, teraz baletki, czyli takie niby bardziej kobiece trampki;)
  6. jaki kraj chciałabys zwiedzić? - wszystkie:)
  7. mini ,midi,maxi?- kiedyś mini, teraz midi - maxi- zawsze:)
  8. Paryż czy Londyn? - do Londynu przez Paryż:)
  9. Twoja największa zaleta to? - mówię co myślę- niestety większość uważa to za wadę:(
  10. upalne słoneczne lato czy Złota ciepła jesień? - jestem ciepłolubna, ale bez przesady - tak więc ciepła jesień to coś dla mnie
  11. Jak długo juz prowadzisz bloga?- teoretycznie założyłam zeszłej jesieni, oficjalnie zaczęłam pisać w kwietniu, prakycznie - bloguję od ostatniego tygodnia czerwca:) 


Druga nominacja była od


a oto odpowiedzi na pytania mylilleo:

1. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
potrzeba gadania o wszystkim i o niczym - chęć zabawy i dzielenia się nią z innymi:)
2. Kto Ciebie inspiruje?
codzienność ukryta w szumie wiatru, blasku słońca i błękicie nieba za oknem :)
3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
własna:)
4. Twój największy sukces?
przede mną :)
5. i najgorsza porażka?
negatywne postrzeganie otoczenia mimo pozytywnego nastawienia...
6. Sukienka czy spodnie?
uwielbiam kobiece sukienki, ale zazwyczaj chodzę w spodniach
7. Gdybyś mogła wziąć jedną rzecz na bezludną wyspę co by to było?
kiedyś - książka - dziś - laptopa;)
8. Jak sobie radzisz w momentach zwątpienia/znudzenia?
powtarzam w myślach: negatywne myśli, negatywne słowa, negatywne zdarzenia, negatywne życzenia- nie mają na mnie żadnego wpływu !!!
9. Ulubiony aktor/aktorka?
BRATT PITT !!!!!!!!
10. Gdybyś miała magiczną różdżkę co byś wyczarowała?
piękny dwupiętrowy dom z salonaem z aneksem kuchennym , pokojem rekrecyjnym, 4 sypianiami i garderobami, 3 łazienkami, pralnią, spiżarnią i dwoma garażami - a od tego przepiękny kolorowy ogród z domkiem na drzewie - drzewo już mąż zasadzi:)
11. Jak byś się określiła w jednym zdaniu?
A ja to ja...po prostu...:)


a teraz moje nominacje: 
  1. http://projektczlowiek.blogspot.com/
  2. http://mama-trojki.blogspot.com/
  3. http://dziubale.blogspot.com/
  4. http://male-tete-a-tete.blogspot.com/
  5. http://nelusiovo.blogspot.com/
  6. http://lenka-niki.blogspot.com/
  7. http://aneczkowzacisze.blogspot.com/
  8. http://odczuciaiuczucia.blogspot.com/
  9. http://blaneczkowo.blogspot.com/
  10. http://muszeleciec.blogspot.com/
  11. http://www.karolowamama.blogspot.com/

Zazwyczaj każdy zadaje pytania o upodobania, przemyślenia, marzenia - a ja chciałbym Was po prostu poznać - stąd moje bezpośrednie pytania w stylu - co, ile, gdzie i dlaczego:)
pewnie i tak nie raz na Waszych blogach przewijały się odpowiedzi na nie - a niestety - sami wiecie - jako mama, oprócz blogowania czas muszę przede wszytskim poświęcac swoim dzieciom i niekiedy brakuje czasu na bieżące podczytywanie Waszych postów, a co dopiero przeglądanie archiwum -
będę więc bardzo wdzięczna jak dacie się poznać odpowiadając na  moje pytania - nieco statystyczne:

  1. jak mają na imię Twoje dzieci?
  2. w jakim są wieku?
  3. mieszkacie na wsi czy w mieście?
  4. pracujesz w zawodzie jako matka, czy oprócz tego ciągniesz drugi etat?
  5. jak często czyścisz fronty szafek?
  6. czego jecie najwięcej - warzywa? owoce? mięso? nabiał? a może jeszcze coś innego?
  7. ile czasu spędzasz przed komputerem?
  8. co najczęściej(nie mylić z najchętniej) oglądasz w TV? - jeśli oglądasz TV;)
  9. czy na codzień robisz sobie regularnie makijaż?
  10. używasz kosmetyków - ile przenaczasz na to pieniędzy?
  11. jak często kupujesz dzieciom zabawki?
dodam, że pytania wymyślone całkowicie spontanicznie- więc może dlatego niektóre co najmniej dziwne:))))

a teraz kilka zasad, jesli zechcesz wziąć udział w zabawie:

1. Dobrze jest umieścić w widocznym miejscu na swoim blogu baner z wyróżnieniem- niech inni wiedzą, że już ktoś Cię docenił:)
2. Miło będzie nominującemu, czyli mnie, jeśli umieścisz informację, że to odemnie to wyróżnienie:)
3. Na zadane pytania odpowiadamy na swoim blogu w poście informującym o wyróżnieniu - potem wrzucamy listę swoich 11 nominacji i pytań do wyróżnionych.
4. Oczywiście informujemy osoby które wyróźniliśmy - niekoniecznie przecież muszą zaglądać na Wazego bloga:) - sposób poinformowania zależy od Was:)
5. Bawimy się fajnie!


Pozostaje mi zaprosić Was do zabawy!



EDIT 26 lipca: otrzymałam też wyróżnienie od Moniki z Kropli Szczęścia - więcej - już na jej blogu - zapraszam do poczytania, bo to bardzo miły blog;)


UWAGA: banery wyróżnień zapożyczone zostały z nominujących blogów- więc jeśli nie życzczycie sobie tego - dajcie znać - poprawię:)

Komentarze

  1. Dziękujemy za wyróżnienie:) to już nasze drugie w tym miesiącu :) postaram się nadrobić zaległości i wyróżnić kolejne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję bardzo! Jest mi niezmiernie miło zwłaszcza, że dopiero raczkuję w blogowym świecie. Niebawem u mnie odpowiedzi na pytania i propozycje godnych uwagi blogów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie dziękuje za wyróżnienie ,bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o dziekujemy bardzo,bardzo , mam nadzieje że ogarnę to przed urlopem... (:

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. mam tak samo ;) Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu