Przejdź do głównej zawartości

Wygrana dla chłopaka nie byle jaka;)

Ja nadal bólowo...oj, chyba tak szybko nie odpuści, ale już się z tym pogodziałam i postanowiłam postarać się normalnie funkcjonować jako mama, kobieta - na szczęście jako żona nie muszę, bo jak zwykle mąż w pracy i poza domem przez kolejny tydzień :))))


A jako mama jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez portal Dziecko. Bardzo się ucieszyłam jak wygrałyśmy - bo do wygrania był komplet ubranek Reserved - wysyłany losowo zestaw dla chłopca lub dziewczynki w określonych z góry rozmiarch  - tak naprawdę żaden na Viki nie pasował, ale ciuchutko miałam nadzieję, że otrzyma coś większego na później, a przynajmniej w wersji dziewczęcej, bo nie wiem jak ona to robi, ale mimo wzrostu 90cm - wchodzi w ubranka 80...a spodenki czasem też z okresu 6 m-cy pasują - ale to chyba raczej kwestia uszycia, niż zdolności nazwijmy to ubraniowo-adaptacyjnych:)))

niestety - po długich oczekiwaniach przyszedł zestaw na chłopca :(
- bardzo fajny i twarzowy jak widać na załączonych obrazkach;)

chłopczyca Viki ma na sobie granatowe spodenki typu bermudy firmy Reserved w rozmiarze 80
oraz w tym samym rozmiarze koszulę w niebiesko-białą kratkę Reserved

krój koszuli bardzo mi się podoba - taka sportowa elegancja;)
zaokrąglone wykończenie dołu sprawia, że bardzo ciekawie wygląda wypuszczona na spodnie
na piersi są dwie łądnie wykończone kieszonki, a mankietey luzacko wywinięte i ozdobione guziczkiem
spodenki to klasyczne bermudy z dwoma naszywanymi kieszeniami z okolicy kolan - podoba mi sie, że w pasie od wewnętrznej strony wszytsa jest gumka do regaulacji za pomoca guziczka i dodatkowo w pasie wciągniety jest sznurek do regulacji

koszula Reserved wg informacji z metki - na 9-12 mc-cy - wg mojej opini starczy zdecydowaniena dłużej, ale to wszytsko zależy po prostu od wielkości dziecka
jak widać krótkie spodenki, które dla rocznego chłopca będa bardziej spodniami - w wieku 2 lat stają się spodenkami za kolana, a pewnie w wieku 4 lat będą szortami:)
kurtka to takie typowe 80-86cm - na moją Viki - idealnie na styk - wyraźnie wiadać jakby była po starszym bracie;)

kurteczka jest bardzo lekka i wygodna - ściagacze w rękawkach, kaptur, zamek błyskawiczny i kieszonki o bokach
w środku siateczka oddychająca

materiał na spodenki to połaczenie lnu z bawełną - wygląda bardzo przyzwoicie
koszula jest bawełniana - typowy dobrej jakości "materiał koszulowy"
kurtka powiedziałabym - "ortalionowa" - cokolwiek to znaczy;) -na metce widnieje: 100% poliester



ubranka trafiają więc na allegro (link do aukcji) - a  ja mam w planach zamiennie kupić coś na moją Viktorię, bo choć te  pasują zrówno wielkościowo - mimo rozmiaru 80 - jak i osobowościowo - Viki bardzo spodobało się, że jest chłopcem, tym bardziej, że jej zainteresowania i zachowania bywją czasami typowo chłopięce - wolę ją w wersji dziewczęcej - jak tu:





a jeśli jakaś mamusia rocznego synusia jest zainteresowana zakupem ubranek - proszę o kontakt - ubranka są bardzo dobrze wykonane - z wysokiej jakości materiałów i z dbałością o szczegóły wykończenia -więcej w opisach na aukcjach -
a -  jak widać -mogą starczyć na długo - Viki ma już 2,5 latka:)


Pozdrawiam serdecznie:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu