Przejdź do głównej zawartości

Kolorowa zabawa blogowa - wtorek o smaku pomarańczy:)

Najpierw chciałam wrzucić jakąś pomarańczową fotkę z domowego archiwum, ale że większość fajnych zdjęć jest na archaicznym laptopie, którego uruchomienie trwa przysłowiowe wieki - pomyślałam, że lepiej ten czas przeznaczyć na spacerek z córcią - a nóż wypatrzymy coś pomarańczowego. Niestety oprócz znaku ustąp pierszeństwa nic nie przykłuło mojej uwagi...już w głowie powstała mi historyjka pasująca do takiego znaku, kiedy mnie olśniło - a może po prostu zabawki - w końcu to tylko zabawa!



miałyśmy z Viki naprawdę mega frajdę najpierw poszukując wszystko co pomarańczowe, a potem po prostu bawiąc się przed obiektywem - niestety dość kiepskiego aparatu - ale za to efekt jaki:)



nawet nie myślałam, że mamy tyle pomarańczu w domu:))))

Komentarze

  1. ależ macie tam pomarańczowo :D fajna taka zabawa w wyszukiwanie określonego koloru :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? ułatwiłoby to komentowanie :)
      projekt -> ustawienia -> posty i komentarze -> Włącz weryfikację obrazkową -> nie

      Usuń
    2. hmmm...ciekawe- bo miałam wyłączoną:) dzięki za informację:)

      Usuń
  2. Dziękuję za taki ciepły komentarz. Przemiło mi się zrobiło :) Ja tu u Ciebie, byłam wczoraj już, ale nie zdążyłam śladu swojego zostawić. Jednak adres dodany już do obserwowanych, bo podoba mi się tu :) Szkoda, że na zabawę w kolorki się spóźniłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ zapraszam do zabawy - jeśli chcesz troszkę ubarwić dookoła- to po porstu baw się z nami dodając kolorowe posty - chętnie dodam Cię do listy kolorowych blogów- daj znać - zabaw trwa do pniedziałku!

      Usuń
  3. W pierwszym momencie myślałam, że to jakiś indyjski kramik (oglądałam wpis na ekranie telefonu). Dopiero gdy dorwałam się do komputera mogłam przyjrzeć się dokładniej i zorientować się tym samym, że to po prostu Wasze pomarańczowe skarby :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu