Przejdź do głównej zawartości

GDZIE NA WAKACJE - można by było:)

Mąż ma w końcu urlop, ale urlopowe plany z racji chorób niezwykłych i bardziej zwyczajnych zdarzeń będących na porządku dziennym w życiu małżeństwa z kilkunastoletnim stażem, mówiąc mało kolokwialnie - poszły w łeb...pozostają więc wspomnienia fajnych czasów, co by się milej zrobiło na duszy. Dziś zebrało mi się na spacer po Błędnych Skałach - idealny pomysł na kolejną wakacyjną wycieczkę z dziećmi. No i wybór miejsca nieprzypadkowy z racji moich myśli nieuczesanych, ale to już inna historia...

W każdym razie jak przypadkiem jesteście na Dolnym Śląsku i zastanawiacie się jak spędzić tam czas, to koniecznie wybierzcie się na spacer po Błędnych Skałach.

Żeby tam dojechać należy kierować się drogą Stu Zakrętów czyli krajową drogą 387 łączącą Kudowę Zdrój z miejscowością Radków. Nie sposób nie trafić, bo miejsce jest bardzo dobrze oznaczone. Nie wiem czy obecnie coś się zmieniło, bo my byliśmy tam z 4 lata temu i wtedy można było wjechać samochodem w zasadzie na sam parking pod skałami. Skałki są na w miarę równym terenie, więc można tam wybrać się również z młodszymi dziećmi, bo wycieczka nie jest męcząca- za to bardzo przyjemna i odprężająca.

Moje zdjęcia troszkę na luzie, ale wtedy byliśmy w naprawdę radosnych nastrojach, więc wybaczcie nam, jeśli troszkę przesadziliśmy w tym naszym pozowaniu:)






































i to już koniec wycieczki - jescze tylko zapierający dech w piersi widok na okolicę:)





och, a mi się marzyła wycieczka w tym roku, ale raczej już nie da rady, choć cuda się przecież zdarzają:)

W każdym razie formy skalne w Górach Stołowych to naprawdę cuda natury, które warto zobaczyć z bliska:)


Pozdrawiam i zmykam do realnego świata:)








Komentarze

  1. Oj, czyżby następna Majówka dla Projektu Londyn w Górach Stołowych? Na to się zanosi po tym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, warto:) - w zamiarze mam pokazać wszystkie warte do obejrzenia skałki w tej urokliwej częście naszego kraju- i nie tylko- bo nietsety - wg mnie te najbardziej urokliwe zostały po stronie sąsiadów;)

      Usuń
  2. I Ja tam byłam, z radością wspominam...choć zaskoczył mnie dojazd...nieźle trzeba się nakręcić...My pokusiliśmy się jechac dalej i zaliczyliśmy Szczeliniec...pod nim szybka wizyta u "Dinozaurów"...piękne wspomnienia...z samej Kudowy mamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczeliniec będzie w kolejnej sudetowej odsłonie:)
      Dzinozaurów tych na dole nie zaliczyliśmy - ale mamy swoje- w Solcu Kujawskim - chyba nawet mają coś wspólnego:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. wstyd..nigdy nie byłam....i żałuję bardzo....może jak dzieciaki podrosną to się wybierzemy....widoki bajeczne!!!pozdrowionka Violuś,odezwij się)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku zaplanujemy współny wypad? ...albo Sylwester w CZarnej Górze- podobno się wybieramy;)

      Usuń
  4. kiedyś za dzieciaka byłam w Błędnych Skałach. Cudo natury :) pamiętam, że było wspaniale. muszę tam kiedyś zabrać męża i synka :)
    męża zachęci Droga Stu Zakrętów ;) bo lubimy takie drogi!

    trzymam kciuki żebyście mogli chociaż na krótką wycieczkę gdzieś się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędne Skały - to dopiero poczatek - zapraszam na dalszą wędrówkę - w kolejnych odsłonach - to dopiero będą cuda natury:)

      ...a niestety - urlop męża się kończy, a mi udało sie go tylko na mały remont w domu namówić- dobre i to- jakby nie było- malowanie odpręża:)

      Usuń
  5. Witam :) Z góry przepraszam za taką moją małą prywatę, ale jest to ważne dla mojej córci :) Chciałam zaprosić do zapoznania się z organizowaną przez nas akcją : ADOPTUJ MISIA :)

    Wszystkie szczegóły akcji znajdziecie na stronie :

    http://superdzieciaczki.blogspot.com/p/adoptuj-misia.html

    Z góry dziękuję za ewentualne zainteresowanie :)

    ps. Też tam byłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu