Przejdź do głównej zawartości

Wsparcie dla Szymona - Poradnik Fitness dla kobiet dla Ciebie:)

Dość narzekania - są bardziej potrzebujący ode mnie, a nic bardziej nie poprawia stanu ducha niż bezinteresowna pomoc:)

Dołączyłam do akcji "Ratujmy oczko Szymona"  i teraz zrobię wszystko, aby się udało - a do zrobienia jest dużo.

a jeśli jeszcze nie wiesz o co chodzi zajrzyj TUTAJ 



 - choć wiadomo, że jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o pieniądze;)
 ...a na razie uzbieranych jest:









 a teraz konkrety:





Pierwsza rzecz pod młotek ode mnie to  książka idealna dla każdej kobiety


Fitness dla Kobiet

autorstwa Pauliny Bernatek-Brzózka i Tomasza Brzózka

czyli  aż 207 stron porad jak zdrowo i aktywnie żyć
bogato ilustrowane real-foto
a do tego płyta CD !

chcesz wiedzieć więcej, dlaczego warto posiadać ten poradnik?
http://siedmiorog.pl/k3124_fitness_dla_kobiet__plyta_dvd_

a jakby ktoś miał wątpliwości 
- książka jest nowa - nigdy nie czytana  ;)


wpłata - bezpośrednio na konto fundacji Mam Serce 
(szczegóły poniżej)
można tu - przez stronę mojej zbiórki  na Się pomaga



wysyłka  - na mój koszt - - po potwierdzeniu wpłaty
na terenie Polski - Pocztą Polską
lub odbiór osobisty w Bydgoszczy



  zbiórka na trzecią chemię - więc licytacja do 3 przybicia, 
ale nie dłużej niż do końca zbiórki czyli 31 sierpnia !


LICYTACJA W KOMENTARZACH

od symbolicznych 9zł


CZY KTOŚ DA więcej ?

Chcecie pomóc- pomagajcie

w życiu nie liczy się to co chcieliśmy zrobić, ale to co zrobiliśmy!





1. Licytujecie na  blogu- w komentarzach podając proponowaną przez Was kwotę za książkę.

2. Po zakończeniu licytacji - wpłacacie kwotę bezpośrednio na konto fundacji
Mam Serce  -
klikając na powyższy link, przechodzicie bezpośrednio do formularza
- rodzicie Szymona otrzymają 100% wpłaty!

3. Po wpłacie prześlijcie na mój adres (klik)   - dowód wpłaty i adres do wysyłki

4. Otrzymujecie ode mnie wylicytowaną książkę - już na mój koszt !!!






więcej aukcji - na stronie - zakładka - Aukcje dla Szymona - tam też już wkrótce linki do aukcji na innych blogach - bo dla Szymona dzieje się już od jakiegoś czasu !

Blogerzy wszystkich blogów łączmy się - pomorzecie?!?


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. 10zł po raz pierwszy - pierwsze koty za płoty!

      Ktoś da więcej? :))))

      Usuń
  2. hej. dzięki za komentarz. Zaraz napisze u mnie o tej aukcji. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchajcie- słuchajcie - nie wierzę, że nie chcecie pomóc- a jeśli chcecie- pomórzcie- w życiu nie liczy się to co chcieliśmy zrobić, tylko to co zrobiliście!

    Kto da więcej?- dodam, że książka jest warta ok.40zł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie- 10zł po raz drugi! Kto da więcej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu