Przejdź do głównej zawartości

Gdzie na Wakacje z dziećmi - Złoty Stok w odsłonie Park Skalisko

Niedawno pokazałam Wam, po co warto jechać do Złotego Stoku - dziś - co można tam robić jeszcze, bo kopalnia, to oczywiście nie koniec atrakacji.

Jak już zwiedzicie kopalnię, to koniecznie pokierujcie się do wąwozu, którym dotrzecie do Parku Skalisko.

Spacer zaczynacie od sztucznego wodospadu - który mimo swoich niewielkich rozmiarów, robi niesamowite wrażenie




Miejsce jest jak w bajce - płynie tam mały strumyk, który sprawia, że wokół unosi się niezwykła magła - można, by rzec - magiczna...w powietrzu unosi się zapach tajemniczości...



Poczujecie się tam troszkę jak w dżungli...


...i to nie tylko za sprawą bujnej roślinności. Tajemnicę tego miejsca kryją drzewa...




 na których umiejscowiono - wg mnie - najpięknieszy park linowy w Polsce...a byłam już w kilkunastu;)









na końcu jaru schodzimy do siedziby Parku Skalisko




i naszym oczom ukazuje się ogrona ściana starego kamieniołomu





Widok zapiero dech w piersiach i robi niesamowite wrażenie - bo na tle ściany - na ekstremalnych wysokościach - śmiagają tyrolki - jedne z nielicznych jakie znam tak długie (łącznie ponad 1050m) i tak wysokie - łowcy adrenaliny mogą startować nawet 30m nad Ziemią! 




Z najwyższej zjeżdżał mąż - najpierw musiał wspiąć się na sosnę wysoką jak kilkupiętrowy budynek - już samo wejście to było extreme;)))

Widok z góry był powalający, a zjeżdżając  - miał jedyną okazję pomachać nogami w koronach drzew;)



Kuba również zdecydował się na jazdę - na troszkę niższym poziomie
 - za to łącznie ponad 600m podziwiania skał z bliska w niesamowitym tępie;)



a  ja zdecydowałam się tylko na leżakowanie - nie widać:)...?...



o - tutaj ;)









ps. dodam tylko, że lażakowałam tu razem z Viktorią - mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja, żeby wybrać się tam ponownie już w policzalną czwórkę i tym razem to tatuś będzie wszędzie nosił córcię;)




a następnym razem - kolejna atrakcja okolic Złotego Stoku - zapraszam:)

Komentarze

  1. Rewelacyjne miejsce! Warte odwiedzenia :) No i zdjęcia zachęcające.

    pozdrawiamy i zapraszamy do udziału w naszym konkursie : http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2013/08/wakacyjne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe miejsce, mój szkrab jeszcze za mały, ale w przyszłości chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synal też malusi jeszcze, ale miejsce piękne! Zawsze byłam zwolenniczką przysłowia: cudze chwalicie swego nie znacie!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu