Przejdź do głównej zawartości

Urlop

Tegoroczny urlop był jedyny w swoim rodzaju.

Zaczął się ciekawą wodną imprezką na Wyspie Młyńskiej, czyli Water Show 2013.

Przyznam, że organizacja troszkę nawaliła i długie przerwy między pokazami, w których nic się nie działo, sprawiły, że nie było to zbyt pokazowe show - jakby tak potem nakręcić mini filmik z  imprezki - to wyglądało to imponująco, ale całość troszkę nużąca, mimo, że bardzo efektowne, co zresztą widać na poniższym filmiku jednego z pokazów - swoją drogą, nawet nie wiedziałam, że można popływać w takich "butach" - kojarzyły mi się co najmniej z filmami s-f :)

...bywały wieczorne spacery po najpiękniejszych zakątkach Bydgoszczy

żeby nie było - w dzień też spacerowaliśmy i w końcu uwieczniliśmy naszą księżniczkę na tle bydgoskiego zamku;)

I zaliczaliśmy miejscowe place zabaw - na ten akurat zabraliśmy nasz wątpliwy sprzęt foto, bo mieliśmy nadzieję, spotkać tam wiewiórki - jeszcze 8 lat temu jak biegaliśmy tam z naszym Kubą, można było je spotkać - tym razem udało mi się dopatrzyć dzięcioła w koronach drzew - w zasadzie pierwszy raz widziałam go podczas pracy, ale foto nie ma - bo aparat siadł - za to są zdjęcia radosnej zabawy w wiekowym parku;)

A głównym zdarzeniem podczas tego urlopu - było odmalowywanie ścian w domu - tutaj dużą rolę odegrał najmłodszy pomocnik;)

Jednym słowem - mieliśmy dużo zaległej roboty, a w naszej Bydgoszczy jest tyle przepięknych miejsc, że nie ruszyliśmy się z niej na krok;)

...i można by rzec po wakacjach...

KONIEC:)

1. Widoki pięknie, a córcia urocza :) Pozdrawiamy

Magda&Mia

2. Bardzo udany urlop..i jaki pracowity!!!))))a Viki Boska)))

3. Pracowity - na pewno - czy udany ...hmmm...jak widać wszystko zależy od sposobu prezentacji:)))

Popularne posty z tego bloga

Nie oceniaj sytuacji bo nikt nie ma racji Tylko Na reakcje uwagę zwróć I króć skróć Ukróć Dalsze negatywne skutki działania od niechcenia  By już nikt w temacie zdarzenia nie miał nic do powiedzenia

Zupa z gwoździa, czyli pomysł na obiad, gdy brak pomysłów

Na pewno pamiętacie bajkę Fredry o tym jak Cygan ugotował Babie Zupa z Gwoździa - ja czasem też gotuję taką zupę - a w zasadzie danie:)  Jednym słowem - moje gotowanie często przypomina wszystkiego co pod ręką do garnka wkładanie:) Efekty różne tego bywają - na szczęście domownicy zazwyczaj wszystko zjadają, a przy ty nie marudzą zbyt wiele, więc dziś się z Wami takim przepisem podzielę:) Danie z gwoździa, czyli zapiekanka jako gwóźdź obiadu:)

Wstać i rozpocząć działanie

Ziemia rządzi się określonymi prawami.  Czy tego chcesz, czy nie,  dzieje się tak jak chcemy i jeśli smutek gotujemy,  smutne będzie nasze życie, a jeśli żyć będziemy w zachwycie, radość i szczęście dostrzeżemy wszędzie i każda chwila piękna będzie. Zawsze dostajesz to, czego chcesz, więc nie bój się i w szczęście wierz, bo od wiary się zaczyna. Reszta to skutek i jego przyczyna. Choćbyś nie wiem jak chciał, choćbyś nie wiem jak był pełen niewiary w to, co napisałam – nie zmienisz tego. T ak jest, tak to wymyślono i po to nas stworzono. Obudź się, więc, zatrzymaj. To koniec podróży. Wysiądź na przystanku końcowym i przestań innym służyć. Bądź Panem swego losu, weź sprawy w swoje ręce. Zacznij działać rozumem. Pamiętaj, że masz serce. I duszę w tym ludzkim ciele, więc zacznij czcić niedziele, bo niedziela dzień święty od czasów niepamiętnych. Tylko w pogoni za ułudą zapomnieliśmy o tym cudzie. Dążymy do tego, co nie istnieje, co jest wytworem zazwyczaj cu